Sveiki gyvi ir negyvi,
Tęsiu automobilių apžvalgas. Ši kartą visas dėmesys kryps į labai dažnai sutinkamą automobilį Lietuvos keliuose. Audi. Tik šita Audinė ne kokia "bulka" ar "slidė", o prabangi A8. Kviečiu paskaityti.
Audi A8 pradėjos gaminti dar gūdžiaisiais 1994-iais metais. Tai buvo viso ko pradžia. A8 yra skirstomi į pirmosios, antrosios ir trečiosios kartos automobilius. Štai kaip atrodo pirmosios kartos, štai antrosios ir štai trečiosios kartos. Taigi, kas yra A8? Tai yra pilnos komplektacijos, keturių durų sedanas(gali būti ir limuzinas, sportinė ir t.t.). Visi žino, kad Audi varomi dyzelinias arba benzininiais varikliais. Priekiniai arba visi keturi varantieji ratai. Variklių litražai yra štai tokie:
- 2,8
- 3,0
- 3,2
- 3,7
- 4,0
- 4,2
- 5,2
- 6,0
Žinoma, tai yra mechaninės ar automatinės 8 pavarų transmisijos. Jau metus pirmą žvilgsnį matosi akivaizdūs automobilio panašumai su prieš metus pasirodžiusia Audi A4. Tai ir priekiniai žibintai su išryškintais LED, ir itin panašūs galiniai žibintai. Bendra automobilio forma ir linijos nieko naujo nepristato, automobilis tęsia pirkėjams gerai pažįstamas Audi stiliaus tradicijas - grakščiai riesta stogo linija, stačiakampiai žibintai ir visa kita kas privalo būti. Automobilis suteikia stiprų išbaigtumo, prabangos ir techninio progreso įspūdį, tačiau jam vis dar trūksta išskirtinumo ar solidaus stoto, kokį turi tarkim 7 serijos BMW.
Gal kaltas per didelis panašumas su gerokai kuklesniu A4 modeliu?(ką manote jūs?) Automobilio interjere puikuojasi naujo stiliaus prietaisų skydelis, kuris geriau įsižiūrėjus kiek primena BMW automobilių naudojamą stilistiką - horizontaliai ištęstas ir neakcentuojantis gausybės mygtukų ir įrangos prietaisų skydelis. Šiuo požiūriu A8 stilistika kiek kitokia nei A4 ir A6 modelių interjerų. Visuma suteikia tikrą prabangos ir kokybės įspūdį: automobilyje rasite „Bang & Olufsen“ garso sistemą, MMI navigaciją, naktinio matymo, pėščiųjų atpažinimo funkcijas bei visą litaniją kitos komforto ir saugos įrangos. A8 kaip ir jo pirmtakas gaminamas iš aliuminio ir nors yra didesnis, 75 mm ilgesnis ir 50 mm platesnis, tačiau sveria tiek pat.
Audi pažymi, kad jų flagmanas yra lengvesnos už BMW 7 bei Mercedes-Benz S klasę. Elektronikos pagalba(kad vaikai nelakstytų) A8 maksimalus greitis apribotas iki 250km/h. 100km/h Audi su benzininiu varikliu išvysto per 5,7 sekundės, o su dyzeliniu varinkliu per 5,5 sekundės! Dyzelis turi 350 arklio galias, o benzininis 372. Tarpkitko, žinojot kad yra visokiausių hibridų ir t.t? Tai va, tokie dalykai turi nuo 40 iki 382 kilovatų
Dar neparašiau, kad jie buvo ir yra(gal) gaminami tik dvejose vietose. Vokietijos mieste netoli Heilbronn(Kiek žinau, Heilbronnn'e Tomas gyvena ) ir Rusyne, Kalugoje.
Jei kas nepatiko komentuokit, gal pataisysim.
Jei kam įdomu, čia Youtube review.
Jei patiko, spauskit +rep, jei nepatiko vistiek spauskit +rep, nes už praeitą straipsnį nieko negavau.