Ogi ne kas kitas, kaip Alpina B5 Bi-Turbo Touring. Nevyniosiu žodžių į vatą. Susipažinkite su greičiausiu pasaulyje universalu. Universalu, kuris gali važinėti bendro naudojimo keliais ir turi valstybinį numerį. Sukurtas ant naujos kartos 5 serijos „BMW“ platformos, naujasis „Alpina“ kūrinys gali pasiekti 322 km/val. greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,7 sekundės (Visai normaliai, ane? ) Tai nėra tik dar vienas naujas „Alpina“ modelis. Jis puikiai užpildo tuščią vietą, kurią yra palikęs „BMW“ koncernas - tai „BMW M5“ universalo vietą, kuri liko tuščia po to, kai buvo nutraukta „E61“ kartos universalo gamyba. Pasak „Alpina“ kompanijos viercho, šis modelis iš kitų išsiskiria tuo, jog nesiūlo keletos skirtingų modifikacijų. Automobilis gaminamas tik su vienu varikliu, vienintele pakabos konfigūracija - jokių papildomų interpretacijų. Tai gali nepatikti tiems, kurie jau galvoja apie „B5 Bi-Turbo“ universalo tobulinimą, tačiau tai patiks tiems, kas ieško nepriekaištingai sukurto,ištobulinto ir tiesiog niekada nesikeikiu kokio axueno produkto.
„Alpina“ dirbtuvėse gavo 4,4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį(inp!sat dujas ir riedat pigiai) variklį - tokį patį jėgos agregatą, kurį naudoja ir naujos kartos „BMW M550i““. Tačiau „Alpina“ automobilyje montuojamas motoras su „M550i“ širdimi beveik neturi nieko bendro, išskyrus variklio bloką.
https://www.part.lt/...d0e1a0c6566.jpg
Greičiausio universalo titulą turinčio automobilio variklis išvysto 608 arklio galių esant 5750 - 6250 aps/min. ir 800 Nm sukimo momentą, kuris vairuotojui bus pasiekiamas nuo 3000 aps/min. Kaip ir rašiau anksčiau, universalas iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,7 sekundės ir gali pasiekti 322 km/val. maksimalų greitį. „Alpina“ neslepia, jog tai pats pajėgiausias geriausias ir greičiausiai akceleruojantis modelis, kuris kada nors buvo išriedėjęs iš šios kompanijos gamyklos. Reikėtų paminėti, jog variklio skyriuje surasite ne vieną, bet keletą tarpinių suslėgto oro aušintuvų ( intercoolerių ). Pagrindinis aušintuvas dirba kartu su dar dviem papildomais aušintuvais, kurie siekia užtikrinti, jog variklis neperkaistų ir visuomet palaikytų optimalią darbinę temperatūrą.