Peršokti prie turinio

Sveiki atvykę į Los Santos Gyvenimas forumą!
Užsiregistruokite ir gaukite prieigą prie visų forumo dalių. Užsiregistravę Jūs galėsite kurti temas, rašyti komentarus, dalinti reputacijos taškus, susirašinėti privačiai, rašyti būsenos atnaujinimus, tvarkyti savo profilį ir daug daugiau. Ši žinutė bus paslėpta, kai Jūs prisijungsite.
Prisijungti Registruotis
Nuotrauka

Elegancijos įsikūnyjimas. Mersedes Benz E400 4Matic.


  • Užrakinta tema Tema yra užrakinta
7 atsakymai į šią temą

#1
Deagle🦜 Johnny🦜 Deagle🦜

Deagle🦜 Johnny🦜 Deagle🦜

    Auksarankis

  • Forumo moderatorius
  • 3.596 Pranešimai
  • Deagle#8859
  • VIP:Taip
  • XP:260,000
  • 2022 Metų moderatorius:Žaidimo pagalba & Gidai

Bandymų trasa. Aprašymas ir visa kita.

 

 

Turbūt daug kas sutiks, kad coupe tipo kėbulas ir Mersedes Benz, neatsiejami dalykai. Vokiškų automobilių gamintojas ant savo pečių neša ilgametę tradiciją, kuri netiesiogiai įpareigoja sukurti modelius su dvejomis durelėmis ir keturiomis pilnavertėmis sėdynėmis suaugusiems.

Šio kėbulo tradiciją Mercedes sukūrė ne prieš du ar tris dešimtmečius – tai įvyko žymiai anksčiau. Dar 1901 metais, kuomet dienos šviesą išvydo „Mercedes Benz Mylord“ coupe. Vėliau estafetę perėmė tokie modeliai kaip „W136/170 V“, „300 S“, „220 SEb“, „350SL“ ir dar daugelis kitų. Mercedes savo modelių gamoje šiuo metu turi tris skirtingo dydžio automobilius su coupe kėbulo tipu: C, E ir S. Naujos kartos S klasės coupe į Mercedes Benz atstovybės pradėjo riedėti nuo 2014 metų, C klasės kupė – nuo 2015 metų, o E klasės – 2017 metų.

Trikampę žvaigždę dėvintis modelis žengė evoliucijos keliu. Palyginus su prieš tai gamintu C207 modeliu, naujasis tapo ilgesnis, platesnis ir aukštesnis. Be to, naujasis modelis taip pat pasižymi platesne priekine ir galine ratų provėža. Be to, į E klasės kupė buvo sudėti patys naujausi ir moderniausi jėgos agregatai, technologijos ir saugumo įranga.

 

 

 

Prisiminkite dieną, kuomet pirmą kartą pamatėte S klasės „Mercedes Benz“ – modelį, kuriuo gamintojas pristatė savo naują dizaino kalbą. Didžiausiame vokiškos markės sedane matyti dizaino elementai labai greitai buvo adaptuoti ir kituose Mercedes Benz modeliuose. E klasės coupe – ne išimtis. Iki menkiausių smulkmenų nušlifuotas ir itin aerodinamiškas kėbulas neleido sukurti agresyvaus ar ekspresyvaus automobilio įvaizdžio. Pavyzdžiui, 6 serijos „BMW“ ar „Audi A5“ iš kitų išsiskiria labai griežtomis ir preciziškomis kėbulo linijomis, kurios atspindi vokišką filosofiją(Paėmė dizaineris su pieštuku kai pyso per liniuotę ir va :D )  Tuo tarpu „Mercedes Benz“ E klasė labiau primena Italijos dizainerių darbą, kurie didžiulį dėmesį skiria bendrai automobilio visumai, o ne konkrečioms detalėms. Ir, žinoma, naujos kartos E klasės kupė turi vieną atributą, kuris buvo daugelio „Mercedes Benz“ išskirtinumu – tai keturis pilnai nusileidžiančius langus. Be šios savybės „Mercedes Benz“ kupė nebūtų „Mercedes Benz“ coupe.

Reikėtų paminėti ir dar vieną, galbūt ne visiems aktualų privalumą – lengvą įlipimą ar išlipimą iš pačio automobilio. Įprastai coupe kėbulo tipą turinčios mašinos būna žemos, tad jeigu esate žemesnis negu 1,90 cm, į automobilį neįlipate, bet įkrentate. Šiame E 400 tokios problemos nėra. Visumoje: vokiško greitkelių ėdiko interjere jautiesi kaip aukštesnės klasės automobilyje. Tai ką akys mato ir rankos liečia tikriausiai ir atitinka kainoraštyje prašomą kainą. Akivaizdu, jog šį kartą vokiečiai nepašykštėjo geresnės kokybės apdailos medžiagų ir išmėtė pigų plastiką perdirbimui, kurio netrūko praėjusios kartos Mercedes modeliuose.

 

Mc5KxPY.png

 

6 cilindrų "orgazmas"

 

„Mercedes Benz“ net ir pačioje sudėtingiausioje situacijoje sugeba laikytis ilgamečių markės tradicijų, net nebandydama jų sulaužyti. Nuo pat aštunto dešimtmečio, kuomet „Mercedes Benz“ pradėjo dominuoti patogių, komfortiškų ir nerūpestingai greitų kupė automobilių segmente, šio tipo ratuočių gerbėjai visuomet reikalavo, jog juose būtų montuojami didesnio tūrio motorai. Nors dabar gyvename laikais, kurie nėra itin palankūs ar mandagūs didžiulio tūrio jėgos agregatams, tačiau „E400“ po kapotu turi tikrą skanėstą. Automobilio specifikacijas rasit gale straipsnio. Kaip ir priklauso 6 cilindrų motorui – tai tylus, labai švelniai ir nepastebimai veikiantis motoras. Didžiąją dalį laiko variklio skleidžiamas garsas lieka kažkur fone, ko nepasakysi apie variklio dinamiką. Mercedes Benz oficialiai teigia, jog iki 100 km/val. įsibėgės per 5,8 sekundės, ir taip – jis tai ir padarys, tačiau didžiausią įspūdį palieka ne tai kaip automobilis pradeda bėgėtis, o kaip jis vėliau įgauna tolimesnį pagreitį.

 

 

OMTyM5V.png

 

 

 

Kadangi mašina sveria daugiau kaip 1800 kilogramų, staigus pajudėjimas ir bandymas greitai įsibėgėti primena nerangų begemotą bandantį išlipti iš vandens telkinio(Arba tave pirmadienį, 7 valandą ryto) tačiau vėliau – pasiekus 60 ar 70 km/val. greitį, variklis pradeda demonstruoti savo žaidimo taisykles. Skaičiai spidometre keičiasi greičiau negu spėji mirktelėti, kol galiausia supranti, jog atėjo metas apsiraminti ir dėt kaliošą ant stabdžio :D Naudojant „Eco“ arba „Comfort“ režimą, „Air Body Control“ liepia adaptyviems amortizatoriams kuo geriau sugerti bet kokius kelio nelygumus ir neleisti Jums jų net nepastebėti. Peikti šios sistemos darbo nesinori, nes kelio nelygumų ar grubių sujungimų slopinimas veikia daugiau nei įspūdingai, tačiau bendrą komforto lygį smukdo žemo profilio padangos. Suprantama, kad grožis reikalauja aukų, tačiau jeigu komfortas yra Jūsų prioritetas – būtinai užsisakykite aukštesnio profilio, mažesnio skersmens padangas. 

4Matic – keturių varančiųjų ratų sistema verta atskiro paminėjimo. Jeigu esate susidūrę su BMW xDrive sistemomis, kurios didžiąją dalį variklio galios siunčia į galinius ratus, vairuojant „E 400“ junti, jog galios paskirstymas tarp ašių „Mercedes Benz“ yra truputėlį kitoks. Nors automobilis akivaizdžiai siunčia signalus, jog yra varomas galiniais ratais, tačiau kartais atrodo, jog 4Matic į pagalbą priekinius ratus pasitelkia dažniau negu „xDrive“ sistema.

 

 

PRIVALUMAI

  • Kaip automobiliui turinčiam kupė kėbulą – erdvus ir praktiškas
  • Sėdynės standokos, bet tuo pačiu patogios ir komfortiškos
  • Fantastiškai veikiančios pagalbinės sistemos
  • Priekyje, gale ir šonuose esančios vaizdo kameros labai stipriai palengvina automobilio parkavimą
  • Sklandžiai veikianti pavarų dėžė
  • Tylus ir efektyvus 6 cilindrų variklis
  • Tikslus valdymas
  • Komfortiška pakaba
  • Skirtingi važiavimo režimai iš tikro keičia automobilio elgesį

TRŪKUMAI

  • Variklis turi milžinišką sprogstamąjį užtaisą, tačiau jam labai trūksta atitinkamo garso takelio
  • Didžioji dalis norimų „žaisliukų“ slepiasi papildomos įrangos sąraše
  • Vėjo keliamas triukšmas važiuojant 120+ km/val.
  • Kuro sąnaudos svyruos tarp 9 - 13 litrų 100 kilometrų

 

Dar nori straipsnių?

Mesk rep, nes paskui vėl negausit kokius du menesius.

 

mercedes-benz-e400-4matic-kupe-elegancij


Šį pranešimą redagavo ジョニー・デーグル: 04 kovo 2018 - 19:07

  • 2


#2
svecias....

svecias....

    Rimtas patarėjas

  • Pažengęs
  • 555 Pranešimai
  • Gyv. vietaРоссия

galas nelabai ziurisi,bent jau man


  • 0

#3
hwrd

hwrd

    Rimtas patarėjas

  • Senbuvis
  • 986 Pranešimai

galas i lexus kazkos panasus =D


  • 0

ZNRY.gif


#4
Robk3

Robk3

    Rimtas

  • Veteranas
  • 429 Pranešimai
  • Gyv. vietaVilnius

man atvirksciai galas pats sexualiausias


  • 0

#5
𝓙 𝓾 𝓸 𝔃 𝓪 𝓼

𝓙 𝓾 𝓸 𝔃 𝓪 𝓼

    hook_ret true

  • Elitas
  • 9.455 Pranešimai

galas nelabai ziurisi,bent jau man

sutinku, paskutiniu mersu galas, tai tikrai nesiziuro atrodo kaip delfinas, jeigu reiketu taip imti mersa tai imciau E350 klase, arba C220, bet aisku cia skonio reikalas, galbut kazkaip normaliai viskas yra.


  • 0

ɴᴇʀᴀɴᴅɪ sᴀᴜ ᴛɪɴᴋᴀᴍᴏ ᴀᴠᴀᴛᴀʀᴏ? ᴜžsᴜᴋ čɪᴀ - https://lsgyvenimas....-avatarai-jums/

 

0Lq0ZPT.png

 

4e7dc543816a2bcacf9714bf9d809228.png


#6
Česka

Česka

    -

  • Elitas
  • 8.467 Pranešimai
  • 2021 Metų moderatorius:Forumo adminas!
  • Geriausias 2016 metų:Vagiu direktorius!
  • Laimėjo konkursą:Drift King

jei jau rasai apie mersa, tai nerasyk e400 ar kazka tokio, o surask kebulo modeli kuris w prasideda, pvz: w124, w140. w212. w222. nes e, c arba s prie skaicius parodo merso klase ir kiek litru jis yra.


  • 0
<p class="bbc_center">Untitled-4.gif</p><br><p class="bbc_center">tumblr_mc7hd9nGCr1qarea0o1_500.gif</p><br><p class="bbc_center"><span style="color:rgb(85,85,85);"><span style="font-family:tahoma;"><span style="font-size:10px;"><span style="background-color:rgb(247,247,247);">#2020/03 Never forget</span></span></span></span></p>

#7
nnnn

nnnn

    niekada nesikeikiantis

  • Garbės moderatorius
  • 1.601 Pranešimai
  • VIP:Taip
  • XP:77000

galas ir man nepatinka :D  atrodo grynai kaip grazi pana, kuri turi didele krutine, bet su pliokscia subine


  • 0


#8
Deagle🦜 Johnny🦜 Deagle🦜

Deagle🦜 Johnny🦜 Deagle🦜

    Auksarankis

  • Forumo moderatorius
  • 3.596 Pranešimai
  • Deagle#8859
  • VIP:Taip
  • XP:260,000
  • 2022 Metų moderatorius:Žaidimo pagalba & Gidai

Lock. Neaktyvi.


  • 0





0 vartotojai(-ų) skaito šią temą

0 nariai(-ių), 0 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)