Peršokti prie turinio

Sveiki atvykę į Los Santos Gyvenimas forumą!
Užsiregistruokite ir gaukite prieigą prie visų forumo dalių. Užsiregistravę Jūs galėsite kurti temas, rašyti komentarus, dalinti reputacijos taškus, susirašinėti privačiai, rašyti būsenos atnaujinimus, tvarkyti savo profilį ir daug daugiau. Ši žinutė bus paslėpta, kai Jūs prisijungsite.
Prisijungti Registruotis
Nuotrauka

Istorija apie legendą (Pirma dalis, early stage)


  • Užrakinta tema Tema yra užrakinta
Jokių atsakymų į šią temą

#1
Deagle🦜 Johnny🦜 Deagle🦜

Deagle🦜 Johnny🦜 Deagle🦜

    Auksarankis

  • Forumo moderatorius
  • 3.594 Pranešimai
  • Deagle#8859
  • VIP:Taip
  • XP:260,000
  • 2022 Metų moderatorius:Žaidimo pagalba & Gidai

Atsisėskit, pasiimkit kažko skanaus, kadangi tai gal ilga, bet įdomi istorija.

 

Nissan Skyline yra vienas iš tų automobilių apie kuriuos kalbama ir rašoma gan daug. Kartu su Supra, Subaru WRX ST ir, amžiną atilsį,  Mitsubishi Lancer EVO, Skyline yra vienas mėgstamiausių ir populiariausių automobilių entuziastų tarpe(JDM religija) Daugelis šio modelio gerbėjų dievina tik kelias šio modelio kartas, tačiau nupūtus dulkes nuo senų istorijos vadovėlių – pamatytume, jog pirmasis Nissan Skyline modelis buvo pagamintas dar 1957 metais. Negana to, pirmąją Skyline iteraciją sukūrė ir pagamino ne Nissan, o Prince Motor kompanija.

 

JZxoSLM.jpg

 

 

Prince Motor buvo pakankamai mažas automobilių gamintojas, pirmąjį Skyline vardu pavadintą modelį pristatė 1957 metų pavasarį. Tuomet jis jis turėjo 1.5 litro, 60 arklio galių išvystantį variklį, turėjo De-Dion tipo galinę važiuoklę, svėrė 1,3 tonos ir sugebėjo pasiekti 140 km/val. greitį. Net ir pats kukliausias modernus automobilis priverstų Skyline dinastijos pradininką uostyt dulkes, tačiau 1957 metais šie parametrai buvo mažų mažiausiai įspūdingi(dar kartą rašau, kad automobilis buvo pagamintas TŪKSTANTIS DEVYNI ŠIMTAI PENKIASDEŠIMT SEPTINTAISIAIS METAIS) Iš tiesų, anuomet jis buvo vienas greičiausių automobilių savo klasėje. Prince Motor vadovybė nenorėdama užmigti ant laurų, vos po vienerių metų pristatė šiek tiek patobulintą, atnaujintą modelio versiją, kuri turėjo truputėlį pakeistą priekinę mašinos dalį,  naują GA-4 variklį. Įvairius, smulkius, reikšmingus patobulinimus gamintojas atliko iki pat 1963 metų, kai jo vietą užėmė visiškai naujutėlis, šviežutėlis įpėdinis. Jeigu reikėtų paminėti patį reikšmingiausią pirmosios kartos Nissan Skyline momentą, mes išskirtume 1961 metais įvykusį Nissan Skyline Sport modelio debiutą. Šį momentą išskyrė dėl vienos ir elementarios priežasties – itališko dizaino.

 

WjwMZ6x.jpg

 

Jeigu dabar savęs klausiat – Kodėl aš apie šią versiją girdžiu pirmą kartą? Yra aiškus ir paprastas atsakymas – jis buvo pasiutusiai, neįtikėtinai, velniškai, sunkiai sveiku protu suvokiamai brangus. Tuomet Skyline Sport kainavo 1.85 milijono Japonijos jenų. Antras dalykas, jūs tiesiog nežinot, nesidomėjot ir viskas.

 

S50 buvo paskutinis Prince modelis, kurį kompanijos inžinieriai sukūrė savarankiškai. Po to, kai 1966 metais Prince Motor pasiėmė Nissan, visas kompanijai priklausęs turtas ( inžinieriai, patentai ir kita) atsidūrė Nissano bendrovės krepšelyje. Dar prieš patenkant į Nissan rankas, Prince specialistai 1964 metais pristatė sportiškiausią Skyline modelio versiją – Skyline GT. Automobilis turėjo šešių cilindrų benzininį variklį, prailgintą ratų bazę, praplatiną ratų provėžą ir net dalyvavo Japonijos žiedinių lenktynių čempionate, kuriame sugebėjo iškovoti antrąją vietą savo klasėje ir nusileido tik Porsche 904. S50 buvo gaminamas nuo 1962 iki 1968 metų, per kuriuos į gatves išriedėjo beveik 115.000 šio modelio egzempliorių. Naujasis modelis buvo lengvesnis, greitesnis, komfortiškesnis, išvaizdesnis ir žinoma - draugiškesnis kišenei.

 

LXNP1y1.jpg

 

 

C10 buvo pirmasis Skyline modelis sukurtas po Nissan kompanijos sparnu. Vos tik pradėję kurti naują modelį, inžinieriai užsibrėžė sau paprastą tikslą - automobilis privalo atlaikyti šešių cilindrų variklio spaudimą. Prie modelio dirbę inžinieriai nenorėjo tiek daug vargt, keist, tobulint, ilgint ar platint. Užvaldyti sportiškų automobilių manijos, Nissan inžinieriai 1969 metais pristatė pirmąjį Skyline GT-R, kuri turėjo visiškai naują 2 litrų, keturių cilindrų benzininį variklį, galėjęs išvystyti 160 arklio galių. Vėliau pasirodė ir šiek tiek silpnesnės versijos: 2000 GT ar 2000 GT-X. Jie išvystė 105 arba 120 arklio galių. Bet gal sugrįžkime prie Skyline GT-R. Per mažiau nei dvejus metus, automobilis sugebėjo iškovoti net 33 pergales įvairiose lenktynėse. Vargu ar kas nors būtų pagalvojęs, jog šis Nissan modelis sugebės aplenkti tokius automobilius kaip : Toyota 1600 GT5, Mazda Familia R100, RX-2 ir net Porsche 911. Nissan GT-R turėjo tik vieną varžovą, 1971 metais pristatytą Mazda RX-3.

 

1Z1SBxO.jpg


  • 2





0 vartotojai(-ų) skaito šią temą

0 nariai(-ių), 0 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)