Debatuose balsuoti gali tik tą teisę turintys asmenys ( mąstantys, moderatoriai, direktoriai, garbės direktoriai, geriausi metų direktoriai, administratoriai ). Visi kiti už bereikšmius komentarus temoje bus baudžiami. Ne komisiją sudarančių žaidėjų komentarai bus trinami.
Etapo dalyviai
Tomas_Rusas
Clayton_Torelli
Edd_Shiskin
Haroldas_Dark
Klausymai užduoti debatų nariams.
1. Įdėjos darbui; pakeitimai ir pasiūlymai.
2. Kaip firmoje bus sprendžiama darbuotojų trūkumo problema?
3. Kokiais būdais bus užtikrintas geras darbuotojų darbas firmoje, užtikrinta nepasikartojanti rutina darbe?
4. Ar premijos darbuotojams, konkursų rengimai transporto darbe reikalingi?
5. Dabartinių merų, transporto firmos ir jos direktoriaus darbo įvertinimas.
6. Kuo išsiskiri iš kitų, antrojo etapo dalyvių? Kuo esi geresnis, kuo blogesnis?
7. Įdomi informacija apie tave, istorijos (stengtis nekartoti ką prieš tai parašei anketoje).
Kandidatų atsakymai į klausimus
Tomas_Rusas - (Anketa)
1. Įdėjos darbui; pakeitimai ir pasiūlymai.
Kaip ir sakiau anketoj, butu pradeta testuoti sistema panasi i patruliavima PD. Taxistai galetu issirinkti zona, kurioje lauktu klientu. Nebebutu bereikalingo minuciu sukimo laukiant prie PD. Taxistai bendrautu racijoje su direktoriais, ieskodami vietu kur daugiau zmoniu. PVZ : Po eventu, darbuotojai butu skatinami rinktis prie HP nes is ten "islys" daug zmoniu. Laiku kai zmones renkasi i serva, darbuotojai butu skatinami rinktis prie Hoteliu bei vazineti po gyvenamuosius rajonus.
Taip pat, ko neminejau anketoje, butu sukurti darbuotoju rankai su privalumais (leidimas dazyti masina specifine spalva, kaikuriu skinu naudojimas vietoj uniformos)
Butu uzdraustas keybind naudojimas.
2. Kaip firmoje bus sprendžiama darbuotojų trūkumo problema?
Kaip ir aiskinau anketoje, premijos bus duodamos ne tik del didziausiu surinktu balu ar minuciu skaiciumi, bet ir del pastangu padedant direktoriui, pastangu padedant kolegoms surinkti nb, pagalba bendradarbiams racijoje. Suprantu kad mero fondo pinigu gali neuztekti, tad sios premijos bus kiek mazesnes bei is savu lesu nes turiu savo butu gauti pinigu.
3. Kokiais būdais bus užtikrintas geras darbuotojų darbas firmoje, užtikrinta nepasikartojanti rutina darbe?
Manau tai paaiskinau piramame klausime. Taxistai nebestovetu TIK prie HP. Organizuotume reidus po pora zmoniu, po skirtingus miesto rajonus, taip paidomindami darba bei padidindami sansa kelti NB skaiciu bei koeficenta.
4. Ar premijos darbuotojams, konkursų rengimai transporto darbe reikalingi?
Taip, tai labai reikalinga. Pirma, tai skatina zmones eiti i transporto firma, kurioje vyksta kazkas naujo. Antra, tai butu puiki motyvacija dabartiniams darbuotojams pasilikti darbe bei uzdirbti pakankamai pinigu.
5. Dabartinių merų, transporto firmos ir jos direktoriaus darbo įvertinimas.
Saunu, kad Impactas skatina reagavima i iskvietimus. Bet visiskai nera atkreipta demesys i darbo vieta, taxistu pagrindinis naudingumo balu saltinis yra HP. Kiek maciau nesenai vienas is meru taip pat dirbo transporto firmoje ir padejo darbuotojams kelti koeficenta.
6. Kuo išsiskiri iš kitų, antrojo etapo dalyvių? Kuo esi geresnis, kuo blogesnis?
Manau kad mano pasiulytos idejos siam darbui yra gan neblogos. Irodziau kad moku vadovauti pavaduodamas vienos stipriausiu serverio gauju vada, Kipra. PILNAI ismokdamas antra kalba (Anglu) ismokau ir iskalbos , kuria daznai naudoju forume. Per pastaruosius pora menesiu bandziau padeti serveriui sukurdamas naujos veiklos (Gatves lenktynes) bei sukurdamas forumo App android telefonams. Mano pagrindiniai minusai manau yra tai, kad kiti kandidatai siekia sio posto ilgiau uz mane, ir kaikuriems debatu balsuotojams tai gali pasirodyti kaip svarbus dalykas. Taip, gal ir nekandidatuoju ilgiausia laika, bet manau idejos bei atsidavimas darbui yra svarbiau.
7. Įdomi informacija apie tave, istorijos (stengtis nekartoti ką prieš tai parašei anketoje).
Nezinau kodel, bet dauguma gauju vadu pas kuriuos esu buves dabar atsiliepia tik gerais zodziais ir vis dar pasitiki manimi. Per pastaruosius metus atsirado LABAI daug pazystamu LSG, ir noras pasaudyti daznai yra numalsintas "savu" zmoniu pertekliumi. Kartas nuo karto megstu parasyt "stambius" pasiulymus, kas gali buti naudinga bunant direktorumi ir ileidziant naujo oro i transporto firma.
Clayton_Torreli - (Anketa)
1. ♦ Darbe trūksta spalvingumo, todėl duočiau darbuotojams privilegiją keisti transporto spalvą: geltoną, raudoną, baltą, žalią. Per daug iššaukiančios spalvos nėra būtinos. Lietuvoje taksi dažniausiai nebūna vienos spalvos, ar ne?
♦ Norėčiau pakoreguoti šias taisykles:
16. Nuo algos iki algos privaloma surinkti bent 30 naudingumo balų dirbant taksistu, limuzinu - 40, o transporteriui - 50!"; Ją man pakoregavus ji atrodytų taip: "16. Per vieną algą būtina surinkti: taksistams - 40 naudingumo balų, limuzino vairuotojams - 50 naudingumo balų, o transporteriams - net 60!". Koregavimo pliusai: didesnis koeficientas, mažiau nedarbingų darbuotojų; 19. Negalima dirbti vairuojant nedarbinį transportą. - už šios taisyklės pažeidimą yra skiriama 1 įspėjimas iš 2 galimų. Manau, kad 1 įspėjimas iš 1 galimo būtų patrauklesnis šiai firmai, kadangi padarius klaidą, jos daugiau nebekartoji, o antras šansas bus suteikiamas tik tada, kai vėl atvyksi į atranką. Ateityje sugalvosiu daugiau idėjų, kurios pagyvintų veiklą ir rutiną darbe.
2. Šis klausimas bus susijęs su 4 klausimu. Bandyčiau pritraukti žaidėjus maksimaliomis premijomis bei šilta darbo atmosfera. Jei per atrankas buvo mažai norinčių patekti, visada galima padaryti mini atranką, bet jos prašyti nereikia - kai trūksta darbuotojų, būna atranka.
3. ♦ Kokybišką darbą firmoje užtikrinsiu tikrindamas darbuotojus kiekvieną dieną. Stebėsiu kaip jie dirba, darysiu ataskaitas. Prireikus juos išmesiu iš darbo, jei jų darbas bus visiškai netvarkingas.
4. ♦ Manau, kad premijos yra būtinos. Jos skatina darbuotojus dirbti ir siekti tikslo darbe.
♦ Konkursai darbe tikrai reikalingi, nes rutina darbe yra tikrai nusistovėjusi. Vienas iš mano galvojamų konkursų, kuris padėtų atgyvenusią transporto rutiną paversti smagiu užsiėmimu. Galvoju sukurti specialias transporto darbuotojų lenktynes, kuriose man prireiktų ir merų pagalbos. Kiekvieną savaitę būtų varžomasi dėl greičiausio darbuotojo vardo. Konkursas vyktų keliose skirtingose vietose. Viso konkurso eiga: pirmasis direktorius suburia 10 darbuotojų ir palydi juos iki starto linijos; antrasis direktorius yra vietoje, kurią greičiausiai turės pasiekti kažkuris iš darbuotojų. Prizas būtų nuo dešimties iki dvidešimties tūkstančių žaidimo valiutos.
5. ♦ Merai yra nuostabūs. Jų dabar daromas darbas yra kruopštus, atsakingas ir reikalaujantis daug laiko. Už tai juos gerbiu ir sakau didelį ačiū, kad suteikėte man šansą pakliūti į debatus.
♦ Direktorius Mantas_Impact taip pat yra šaunus žmogus. Tvirto charakterio, puikaus intelekto ir protinių sugebėjimų žmogus. Norėčiau tokio kolegos, bet nežinau, ar jis tokio kolegos kaip aš norėtų. Jo darbas firmoje yra atsakingas, reikalaujantis daug dėmesio ir pastangų. Matau, kad jis stengiasi firmai padėti pasiekti aukštumas.
6. Esu žmogus, turintis tikslą ir protinių sugebėjimų, mokantis rašyti ir detaliai dėstyti mintis. Esu rimtas, bet draugiškas. Su manimi susitarti problemų nebūna, nes nemėgstu ginčytis. Tai tiesiog ne mano lygis. Blogesnis už kitus esu turbūt tuo, kad esu šiek tiek nepastovus.
7. ♦ Esu moksliukas ir turiu akinius. Moksliukas reiškia, kad galiu mąstyti geriau už kitus ir galiu greičiau rasti tinkamą atsakymą. Esu rūpestingas ir nieko nepalieku neužbaigto - ką pradėjau, tą ir baigsiu. Domiuosi informacinėmis technologijomis bei daile, menu, muzika ir filmais. Esu užkietėjęs knygų skaitytojas, todėl minčių nestygsta. Taip pat domiuosi kas vyksta pasaulyje, todėl ne paslaptis, kad mėgstu skaityti žiniasklaidos portalus. Gyvenime mano pagrindinis tikslas yra sukurti įžymią IT kompaniją, kurios pagrindas būtų programinės įrangos kūrimas.
♦ Šiek tiek apie tai, kaip sugalvojau parašyti anketą į transporto direktoriaus postą:
Buvo 2013 metų, gruodžio mėn. pabaiga. Pagalvojau, kad atsibodo būti paprastu žaidėju ir reikia parašyti anketą į direktoriaus postą. Pradžioje nebuvau apsisprendęs į kokį darbą rašyti anketą ir tada pradėjau eksperimentuoti, kur aš galėčiau būti tinkamiausias... pradėjau nuo autoklubo, bet tai nebuvo skirta man. Tada medikuose pradirbau keletą algų ir supratau, kad šis darbas taip pat ne man. Ir galų gale, atėjau į transportą. Pradirbau čia nemažai algų ir supratęs, kad mano vieta čia puoliau rašyti anketą. Pirmasis blynas buvo iškeptas. Nesitikėjau, kad sulauksiu tokio didelio palaikymo ir štai, po 11 mėnesių patekau į debatus. Tikiuosi nenuvilti su šia anketa bei savo darbu.
Edd_Shiskin - (Anketa)
Haroldas_Dark - (Anketa)
1. Idėja darbui? Norint parašyti išskirtinę įdėję, pakeitimą ar pasiūlymą reikia pakankamai ilgai mąstyti, apgalvoti kokie to pasiūlymo minusai ir pliusai, o tuomet - pateikti jį viešumai. Asmeniškai, aš siūlyčiau sudaryti adekvačias sąlygas naujokams, kurie dirbą pirmą karta tokį darbą su pakvietimu. Stengtis supažindinti bei išdėstyti viso darbo su pakvietimo principus ir algų sistemą. Atsakyti į naujų darbuotojų klausimus, nes nauji darbuotojai yra mūsų tolesnės firmos dabartis ir ateitis, o be jų mes esame niekas.
2. Darbuotojų problemų sprendimai gali būti įvairūs : Video sukūrimas apie darbą, konkursų rengimai, piniginių premijų skatinimai, šie dalykai, man asmeniškai, yra labai primityvūs. Norint padidinti darbuotojų skaičių, negalima persistengti, kad tą skaičių mes laikytume pertekliumi. Nes kuo daugiau darbuotojų, tuo koeficientai yra mažesni, bet be gausių darbuotojų, darbo kokybė ir našumas bus prastas. Todėl aš sakyčiau, kad darbuotojų skaičius turi būti pats aukso vidurys, kaip transporto firmai, tai 30darbuotojų, kurie būtų, kaip "universalūs kariai" spėja priimti iškvietimus "netrina" padangų be reikalo ir turi daugiau naud.balų negu minučių žiūrint į jų santyki. Vadinasi, mažo darbuotojų skaičiaus problema galima išspręsti priimat 30 universalių darbuotojų, kurie gali būti naujokai siekiantys geros darbo kokybės bei senbuviai, kurie viską žino ir gali susitvarkyti su transporto firmos darbu bei jo principu.
3. Rutina darbe yra dilema apskritai visame serveryje. Dėl jos dauguma žaidėju ir palieką serverį, ką kalbėti apie darbą. Norint pašalinti rutina darbe, reikia užsiimti netradicinėmis veiklomis firmoje. Pavyzdys, diena be jokių uniformų, atrodo gana primityvu, bet tai irgi yra šis tas. Diena, kai galime keisti darbinio transporto spalvas į bet kokias arba "Dušmanų" reidų diena - taksistai pasiskirstę intensyviosiose vietose lauks arba kitaip sakant "Campins" klientų, kurie noriai liptų į taksi (nekalbu apie HP, kalbu ir apie kitas vietas kaip Hotelis ar Kazino)
4. Premijos, asmeniškai, jei darbuotojas dirba tik dėl premijos, tai reiškiasi jis nėra tas "tikras darbuotojas", nes jis yra paveiktas tų premijų, kurios dalinai "atima" žmogų bei jo darbo suvokimą. Na, žinoma, asmuo gaunantis premijas įrodo, jog jis yra kažkuo įskirtinis ir rodo pavyzdį kitiems kolegoms, todėl sakyčiau, kad premijos yra naudingos tuomet, kai žmogus dirba proto bei saiko ribose ir iš jo darbo matosi, kad jis nori tos premijos. Kalbant apie konkursus, tai juos norint surengti reikia daryti taip, kad visi jame galėtų dalyvauti, nes jei tarkim darysi transporto firmos konkursą su GFX darbais, tai norinčiu čia dalyvauti bus ganėtinai mažai, nes ne kiekvienas yra talentingas darant tokius darbus susijusius su GFX. Vadinasi, jei nori, kad konkursas darbo firmoje būtų reikalingas, reikia atsižvelgti į daugumą, kurioje galėtų laimėti vos ne kiekvienas, o pats konkursas būtų įdomus tiek rengėjui, tiek dalyviams.
5. Merai po kol kas galėčiau vertinti 10/10. Jie yra ganėtinai aktyvūs bei geba susitvarkyti su situacijom, kurios pasitaiko kelyje. Direktoriai taip pat yra ganėtinai geri. Na aišku būna, kad pavėluotai daro atrankas ar kita, bet jie irgi yra žmonės, jie turi savo gyvenimą bei savų reikalų, bet apibendrintai galiu sakyti, kad jie moka elgtis su pareigomis ir yra ganėtinai darbštūs. O transporto firma po kol kas nėra tokia tobula. Ją reikia dar ištobulinti, kad ji progresuotų ir darytų pažangą.
6. Negaliu sakyti, kad esu už kitus geresnis. Visi mes esame žmonės ir visi mes esame lygūs. Gal tiesiog mes skirtingai žiūrim į transporto direktoriaus pareigas. Vieni gal žiūri, kad tai yra pramoga, o kiti, kad tai yra rimtas dalykas su kurio reikia elgtis gražiai ir atsakingai. Apie save negaliu sakyti, kad esu ponas tobulasis. Na taip gal nepažįstu tų serverio Dievų, kurie man padėtų įsiskverbti į aukštesnes pareigas, bet man patinka gauti pareigas tuomet, kai matau, kad net nesavi žmonės,ar išvis nepažįstami balsuoja už mane tikėdamiesi iš manęs perspektyvos ir darbo vaisių, kurie būtų atnešti į kokį nors darbą.
7. Na pasakysiu tiek. Esu Haroldas (dauguma žino mane kaip Haroldas_Dark). Spalio 5d sukako 17metų. Esu Dabartinis Pasiūlymo ir Prisistatymo skilties moderatorius. Prisistatymo skiltį moderuoju nuo 2013m Balandžio 22dienos. Tikslas man išbūti iki 2015metų. Toliau žiūrėsiu ar likti man dar metus, ar ne. Gimtasis miestas Šiauliai. Einu į 11klasė, srautas - Humanitarinis. Nesu tiksliukas, esu linkęs labiau prie kalbų. Daugiau lygi ir nieko nebe pasakysiu naujo, nes nemažai apie save pasakiau ir anketoje, kurią rašiau į Transporto firmą.
Atsakymus į užduotus klausimus debatų dalyviai man turi atsiųsti asmenine žinute.
Debatai vyksta iki Lapkričio 22 dienos, linkius sėkmės!
Balsuodami turite pabrėžti, kokias pareigas užimate.
Už neargumentuotą nuomonę bus atimami taškai.