Peršokti prie turinio

Sveiki atvykę į Los Santos Gyvenimas forumą!
Užsiregistruokite ir gaukite prieigą prie visų forumo dalių. Užsiregistravę Jūs galėsite kurti temas, rašyti komentarus, dalinti reputacijos taškus, susirašinėti privačiai, rašyti būsenos atnaujinimus, tvarkyti savo profilį ir daug daugiau. Ši žinutė bus paslėpta, kai Jūs prisijungsite.
Prisijungti Registruotis
Nuotrauka

TOP 20: gražiausi visų laikų automobiliai


  • Užrakinta tema Tema yra užrakinta
9 atsakymai į šią temą

Apklausa: TOP 20: gražiausi visų laikų automobiliai (26 nariai(-ių) jau prabalsavo)

graziausi visu laiku automobiliai

  1. Lancia Stratos HF (1972) ? (0 balsai(-ų) [0.00%])

    Balso procentinis santykis: 0.00%

  2. Porsche 356 (1948) ? (1 balsai(-ų) [3.85%] - rodyti)

    Balso procentinis santykis: 3.85%

  3. AC Cobra (1962)? (4 balsai(-ų) [15.38%] - rodyti)

    Balso procentinis santykis: 15.38%

  4. Volkswagen Karmann Ghia (1955) ? (1 balsai(-ų) [3.85%] - rodyti)

    Balso procentinis santykis: 3.85%

  5. Prabalsavo Ford Mustang (1964)? (16 balsai(-ų) [61.54%] - rodyti)

    Balso procentinis santykis: 61.54%

  6. Bugatti T57 Atalante (1936) ? (1 balsai(-ų) [3.85%] - rodyti)

    Balso procentinis santykis: 3.85%

  7. Lancia Fulvia Coupe (1965) (0 balsai(-ų) [0.00%])

    Balso procentinis santykis: 0.00%

  8. Aston Martin DB4 GT Zagato (1960) ? (1 balsai(-ų) [3.85%] - rodyti)

    Balso procentinis santykis: 3.85%

  9. Lamborghini Miura (1966) ? (0 balsai(-ų) [0.00%])

    Balso procentinis santykis: 0.00%

  10. Citroen DS (1955)? (0 balsai(-ų) [0.00%])

    Balso procentinis santykis: 0.00%

  11. Morgan Plus 4 (1950) ? (0 balsai(-ų) [0.00%])

    Balso procentinis santykis: 0.00%

  12. Ferrari 250 GTO (1962)? (2 balsai(-ų) [7.69%] - rodyti)

    Balso procentinis santykis: 7.69%

  13. Volvo P1800 (1961)? (0 balsai(-ų) [0.00%])

    Balso procentinis santykis: 0.00%

Balsuoti

#1
Andrius Petrauskas

Andrius Petrauskas

    Asas

  • Veteranas
  • 4.328 Pranešimai
  • Gyv. vietaVilnius
  • VIP:yra
  • XP:1337

f3817e31f20b5eefeef9e7cbc4f66a1d394.jpg

 

Dizaineriai, kuriems tenka piktų žurnalistų ir nepatenkintų markės gerbėjų priekaištai, rinkoje pasirodžius siaubingos išvaizdos modeliui, tokiais atvejais nėra vieninteliai kaltininkai. Neskaitant kiekvienos iš kompanijų vadovybės, kuri bent teoriškai turi peržvelgti dizaino projektus ir juos patvirtinti ar atmesti, dar yra ir automobilių inžinieriai. Būtent konstrukcijos reikalavimai verčia dizainerius ieškoti alternatyvių sprendimų, kurie ne visad pasiteisina. Gražiausių automobilių dvidešimtuke neatsitiktinai dominuoja šeštojo ir septintojo praėjusio amžiaus dešimtmečio modeliai – juk tuomet niekam labai nerūpėjo nei pasyvusis saugumas, nei anglies dvideginio dujų emisija. Tai buvo laikai, kai automobilių dizaineriai džiaugėsi laisve.
Lancia Stratos HF (1972)

 

6b1d248c7f05740ab376ae9bfdb707fe971.jpg

„Lancia Stratos HF“, plačiajai publikai žinomas tiesiog kaip „Lancia Stratos“, buvo specialiai kovoms Pasaulio ralio čempionate sukurtas automobilis. Unikalios išvaizdos pleišto formos kėbulą sukūrė „Bertone“ dizaino studija, o galinius automobilio ratus suko centre patalpintas V6 tipo variklis iš „Ferrari Dino“. Siekiant įvykdyti homologacijos reikalavimus 1974 m. Pasaulio čempionatui per dvejus metus buvo pagaminti beveik 500 automobilių

 

Porsche 356 (1948)

2ee5888ebb0c4f02936008c2ef10dd48701.jpg

 

Tai buvo pirmas Ferdinando Porsche įkurtos kompanijos modelis. Iš esmės, savo konstrukcija jis ne itin daug skyrėsi nuo legendinio „Volkswagen Beetle“, kurio autorius ir buvo legendinis vokiečių inžinierius. Automobilis buvo nedidukas, lengvas ir tiksliai valdomas, turėjo gale montuojamą keturių cilindrų oru aušinamą „bokser“ tipo variklį. 1948 m. prasidėjusi jo gamyba tęsėsi iki pat 1965 m., kuomet jį pakeitė kultinis 911 modelis. Spėjama, kad iki mūsų dienų išliko pusė iš maždaug 76 tūkst. pagamintų 356 automobilių.
AC Cobra (1962)

320262c614c39d11361f822d225e624f613.jpg

 

Šio automobilio atsiradimas yra savotiška naujojo amžiaus legenda. Kalbama, kad penkto dešimtemčio pabaigoje tuomet jau baigęs lenktyninko karjerą amerikietis Carrollas Shelby parašė britų automobilių gamintojui AC laišką, kuriame klausė ar kompanija neparūpintų jam V8 tipo varikliui pritaikyti kėbulo. AC tuo metu kaip tik buvo dairėsi naujo variklio tiekėjo, todėl su džiaugsmu priėmė šį pasiūlymą.
Volkswagen Karmann Ghia (1955)

7fdcad8154655dad05945178136db954707.jpg

Šeštajame dešimtmetyje stilingus modelis gamino visi ‒ netgi „Volkswagen“, kompanija kuri dabar žinoma, kaip vokiško racionalumo ir praktiškumo simbolis automobilų isdustrijoje, savo gamoje turėjo išvaizdų kupė. Tiesa, tai nebuvo nepriklausomas vokiškas projektas: techniškai automobilis nedaug skyrėsi nuo „Beetle“, tačiau dizainą sukūrė italų dizaineris Luigi Serge, kuris vadovavo vienai garsiausių to metu studijų „Carrozzeria Ghia“, o kėbulą rankiniu būdu pagamino privati Vokietijos kompanija „Karrmann“.

 

Ford Mustang (1964)

dc227027fb95a1419980d96051d18b86775.jpg

Kai 1964 m. balandžio 17 d. „Ford“ pristatė publikai pirmąjį „Mustang“ turbūt nei didžiausi optimistai kompanijos viduje nenutuokė, kad šis modelis taps vienu sėkmingiausiu per visą šio automobilių gamintojo istoriją. Nors prieš pasirodant pirmiesiems „Mustang“ buvo prognozuojama, kad pardavimai nesieks 100 tūkst. automobilių per metus, vien per pirmus 18 mėnesių jų buvo parduota daugiau nei milijonas. Sėkmės receptas labai paprastas – tai buvo kompaktiškas, stilingas ir sąlyginiai nebrangus modelis, spinduliuojantis sportišką įvaizdį.

Lancia Fulvia Coupe (1965)

fa24ef5e84223a940d9dba8ae896e405552.jpg

 

Fulvia Coupe“ buvo vienas iš paskutinių modelių, kuriuos „Lancia“ sukūrė kaip nepriklausomas gamintojas. Daugybę inovacijų automobilizmo istorijoje pristačiusi kompanija jau nuo Antrojo Pasaulinio karo itin sunkiai vertėsi finansiškai, kol galiausiai 1969 m. pateko į „Fiat“ globą. Ženevos automobilių parodoje 1965 m. pristatytas „Fulvia Coupe“ su plonučiais statramsčiais išsiskyrė net tik kaip stilingas, bet ir itin praktiškas automobilis. Matomumas visomis kryptimis buvo puikus, salone gausu erdvės, o bagažinė – itin talpi.

Aston Martin DB4 GT Zagato (1960)
b443c2ac294005ede72dd56ec3cfdf1d869.jpg

Nors ir net pats sėkmingiausias modelis istorijoje „Aston Martin DB4 GT Zagato“ neabejotinai yra vienas iš įdomiausių ir gražiausių britiškų sportinių automobilių. Dalis nuopelnų priklauso Milane įsikūrusiai „Zagato“ dizaino studijai ir Ercole Spada, kuriam 1960 m. prisijungusiam prie kompanijos tai buvo pirmas savarankiškas projektas. Automobilis buvo kuriamas siekiant konkuruoti su lenktynių trasose tuo metu dominavusiais „Ferrari 250 GT“, todėl buvo galingesnis ir lengvesnis už standartinį „DB4 GT“, o charakteringi priekinius žibintus dengiantys gaubtai įrengti siekiant padidinti kėbulo aptakumą.
Lamborghini Miura (1966)

c1d7520a632f12fb8e761c8a0d98bc09107.jpg

„Lamborghini Miura“ dažnai pavadinimas pirmuoju tikru superautomobiliu. Modelis išsiskyrė egzotišku išorės dizainu, novatoriška konstrukcija ir įspūdinga dinamika. To meto „Lamborghini“ atstovų pareiškimai esą jis galėjo pasiekti 300 km/h greičiausiai perdėti, tačiau automobilis buvo labai greitas. Daugelis žmonių tikėjo tokiais teiginiais vien todėl, kad „Miura“ atrodė taip, lyg tikrai galėtų važiuoti tokiu greičiu. Superautomobilio dizaino autorius – Marcello Gandini. Jaunajam italui tuometu buvo 25-eri, o „Bertone“ studijoje jis pakeitė Giorgetto Giugiaro. „Miura“ kėbulas turi vieną iš gražiausių profilio linijų, kuri nepertraukiama tęsiasi nuo priekio iki galo, o aukštis ties priekinio stiklo briauna siekė šiek tiek daugiau nei metrą.

Citroen DS (1955)

3a2d91a55d39f3d2ff03a38e0b516870707.jpg

Nuo 1955 iki 1975 m. „Citroen“ gamintas prabangus modelis buvo vadinamas įvairiai, taip pat ir kosminiu laivu. Ir ne vien tik dėl savo elegantiško kėbulo, kurį bendromis jėgomis sukūrė italų skulptorius ir pramonės gaminių dizaineris Flaminio Bertoni bei prancūzų aeronautikos inžinierius Adre Febevre. Konstrukcija taip pat neeilinė – DS buvo pirmas pasaulyje automobilis su nepriklausoma hidrauline pakaba. Variklio varomas siurblys alyvą tai pat tiekė ir hidrauliniams stabdžiams bei vairo stiprintuvui. DS buvo itin komfortiškas, tiksliais valdomas ir turėjo puikius stabdžius. Keturių cilindrų varikliai modeliui buvo per silpni, todėl pagreitėjimas nebuvo įspūdingas, tačiau aptakus kėbulas leido išvystyti nemažą maksimalų greitį. Per 20 metų buvo pagaminta beveik 1,5 mln. DS serijos automobilių.

 


Morgan Plus 4 (1950)
c3296f62f6b23deca82a570579ec657b849.jpg

Šiuolaikinėje automobilių industrijoje „Morgan“ yra unikalus atvejis. 2010 m. šimto metų jubiliejų paminėjusi kompanija yra vienintelė Didžiojoje Britanijoje sugebėjusi išlikti maža ir nepriklausoma, netgi išlaikyti tradicinio šeimos verslo veiklos schemą. „Plus 4“ yra šios neeilinės kompanijos išskirtinis automobilis ‒ roudsteris su nedidelėmis pertraukomis gaminamas jau šešiasdešimt metų ir esminiai konstrukcijos principai per tą laiką beveik nepasikeitė. Nors modelio griaučiai – medinis rėmas, „Plus 4“ atitinka visus pasyvaus saugumo reikalavimus, o išraiškingai ilgoje priekinėje automobilio dalyje nuo 2005 m. montuojamas „Ford“ 2,0 l benzininis variklis.

 


Ferrari 250 GTO (1962)
aaf373c1f2d3c0e3fa492b923209ef6f162.jpg

 

tai 1962 m. dėmesys nuo sportinių prototipų gamintojų lenktynėse buvo perkeltas į „gran turismo“ klasės automobilius „Ferrari“ kilo motyvacija tiek, kiek leido to meto taisyklės, patobulinti savąjį 250 GT. Taip atsirado „250 Gran Turismo Omologato“ (GTO), kurio pavadinime ir buvo užšifruota, kad tai yra lenktynėms ruoštas modelis. Buvo pagaminti tik 39 automobiliai ir visi jų istorija itin spalvinga. Septintojo dešimtmečio lenktynės nebuvo pati tinkamiausia vieta išlaikyti automobilį puikios būklės – dalis „250 GTO“ neteko originalių variklių, kiti – aliuminio kėbulų. Išlikę automobiliai yra trokštamas kolekcionierių grobis, todėl jų kainos aukcionuose išties įspūdingos. 2010 m. už tvarkingą „Ferrari 250 GTO“ Didžiosios Britanijos radijo laidų vedėjas Chrisas Evansas sumokėjo 12 mln. svarų (maždaug 47 mln. litų).
 

Bus Pildomą Balsuokyt pagal koks automobilis gražiauses !


Šį pranešimą redagavo #Diesel*: 23 gruodžio 2015 - 16:14

  • 0

Paveiksliukas

Paveiksliukas


#2
Brownas

Brownas

    Kiesa VapeNation

  • Elitas
  • 2.049 Pranešimai
  • Gyv. vietaGinkunai
  • Darbas:Gyvenu is pasalpos
  • XP:Naujoks
  • Geriausias 2020 metų:Žvejys

Ford Mustang (1964)  :wub:  :wub: 


  • 0

#3
Rovero

Rovero

    Hu||igan

  • Serverio administratorius
  • 1.699 Pranešimai

Iš šitų lūženų, Shelby's aišku gražiausias ir geriausias.


  • 0

uQUljNN.gif

 


#4
Guest_.Admin_*

Guest_.Admin_*
  • Svečias

 mustang eleanor shelby gt500


  • 0

#5
Česka

Česka

    Project-夢

  • Forumo administratorius
  • 8.410 Pranešimai
EvoIX
  • 0

Untitled-4.gif

tumblr_mc7hd9nGCr1qarea0o1_500.gif

#2020/03 Never forget


#6
Guest_Laurynas._*

Guest_Laurynas._*
  • Svečias

Tiksliai mustangas :D


  • 1

#7
Hailexas

Hailexas

    -

  • Forumo dalyvis
  • 3.440 Pranešimai
  • Darbas:b
  • VIP:t

visi baisus,nepatinka man tokie.Bet jei isirinkt graziausia tai sakyciau ford mustang


  • 0

#8
Howard

Howard

    What is an ocean without a multitude of drops?

  • Senbuvis
  • 2.505 Pranešimai
  • Gyv. vietaKaunas
  • Darbas:Šoferis
  • VIP:Yra
  • XP:100
  • Howard

Kai esu mustang fanas tai man jis ir patiko :D


  • 0

admin anketa

 

3hQWI0i.png

 

cdd26Rp.png


#9
Cesare Manzella

Cesare Manzella

    Pavojingas

  • Veteranas
  • 1.856 Pranešimai
  • XP:100.000

Ford Mustang (1964) ir Aston Martin DB4 GT Zagato (1960)


  • 0

#10
Seryozha

Seryozha

    ✵Жизнь такая✵

  • Forumo dalyvis
  • 989 Pranešimai
  • Gyv. vietaVilnius
  • Darbas:fu
  • VIP:t
  • XP:69

Rakinu


  • 0

Ne mes tokie gyvenimas toks..

 

 

dea3e24c3f98452b9bb9f793428e7dd570.png

 

 





0 vartotojai(-ų) skaito šią temą

0 nariai(-ių), 0 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)