Užsiregistruokite ir gaukite prieigą prie visų forumo dalių. Užsiregistravę Jūs galėsite kurti temas, rašyti komentarus, dalinti reputacijos taškus, susirašinėti privačiai, rašyti būsenos atnaujinimus, tvarkyti savo profilį ir daug daugiau. Ši žinutė bus paslėpta, kai Jūs prisijungsite.
PrisijungtiRegistruotis
Ką gi čia reiks daryti? Šioje temoje matysite 5 sunumeruotus klausimus, iš kurių būtina atsakyti bent į 3, jog dalyvautumėte konkurse. Svarbiausia, jog tai būtų Jūsų pačių išsamus atsakymas, nekopijuotas nuo interneto ar kito dalyvio. Laimės išsamiausiai, savais žodžiais bei į daugiausiai klausimų atsakęs žmogus. Dalyvauti gali visi! Sėkmės.
1 vieta - 300k + 10rep
2 vieta - 250k + 7rep
3 vieta - 100k + 5rep
Šablonas:
1. Vardas_Pavardė žaidime:
2. Jūsų (3 ar daugiau) atsakymai į klausimus:
3. Komentarai (Nebūtina):
Taisyklės:
1. Būtina laikytis nurodyto anketos šablono. Kitaip būsite diskvalifikuotas.
2. Laikytis forumo taisyklių.
3. Už bereikšmius komentarus būsite baudžiami.
4. Draudžiama kopijuoti atsakymus nuo interneto ir kitų dalyvių. Atsakymas turi būti parašytas Jūsų pačių ir kuo išsamesnis.
5. Būtina atsakyti bent į 3 klausimus, kitaip konkurse nedalyvaujate.
Klausimai:
1. Paaiškinti, kas yra variklio kubatūra.
2. Kuo skiriasi dyzelinis variklis nuo benzininio?
3. Paaiškinti, kaip ir kokiais dvejais būdais galima patikrinti, ar veikia stabdžių šviesos signalai.
4. Ką daro/kam reikalingas katalizatorius bei dpf filtras?
5. Hibridiniuose automobiliuose nėra starterio ir generatoriaus. Kaip yra užkuriamas variklis bei kaip generuojama elektra elektros varikliui sukti?
Variklio cilindrų tūris kuris yra matuojamas cm3 (kubiniais centimetrais) ir tiek Šiaip kas mašinas vairuoja, niekas nesako "mano variklis turi 3000cm3", tsg sako trijų litrų variklis arba 2.7 litrų variklis
2. Kuo skiriasi dyzelinis variklis nuo benzininio?
Dyzeli ant šalto sunkiau užkurt ir šiaip apskritai dažniausiai dyzeliniai varikliai turi šiek tiek mažesnį litrų galingumą už benzininius variklius, bet ne tame esmė, kartais mažas dyzelinio variklio tūris nėra rodiklis, kad mašina nifiga nevažiuos, visada gali papigiai pačipuot ir va sakysi valina mano dviejų litrų slyva . Stock benzinis variklis dirba tyliau už dyzelinį, bet dyzeliai irgi turi savo pliusų, nes pigesnė automobilio eksploatacija, dažniausiai yra mažesnės kūro sąnaudos ir šiaip dyzelis pigesnis už benzą yra.
3. Paaiškinti, kaip ir kokiais dvejais būdais galima patikrinti, ar veikia stabdžių šviesos signalai.
Užmini stabdį, pasakai draugeliui arba dar kam nors, kad išliptu iš mašinos ir nueitų pasitikrintų ar dega tie stabdžių šviesos signalai
Dar vienas būdas yra tiesiog pasidėti kokį nors sunkų daiktą ant stabdžių paminos ir tsg išlipi pats ir pažiūri ar tikrai jie dega
4. Ką daro/kam reikalingas katalizatorius bei dpf filtras?
Katalikas reikalingas tam, kad sumažint automobilio skleidžiančia taršą (išmetamosios dujos kitaip co2 krč), tipo pvz. varai technikinę ir matai, kad su paipais ir išpjautu kataliku be šansų praeit tai tsg pasakai Slavkai kuris gyvena garaže, kad privirintu kataliką už parlamento pakelį ir ramiai nebijodamas varai techkinę, bet dar del viso pikto gali bardačioke dvam eurų padėt, kad neknistų proto vėliau.
O DPF'as yra BMW'istų didžiausias košmaras, krč jie yra dizelinių variklių išmetimo sistemoje ir jis tipo visokius dumus ir nešvarumus jame filtruoja ir naikina. Reikalingas jis tam, kad praeitum drąsiai technikinę ir mašina nedumintų kaip xz kas + kad būtų gera važiavimo kokybė xdd
5. Hibridiniuose automobiliuose nėra starterio ir generatoriaus. Kaip yra užkuriamas variklis bei kaip generuojama elektra elektros varikliui sukti?
Nežinau, nemoku fizikos ir gyvenime nevairavęs hybrido.
3. Komentarai (Nebūtina): realiai mažai ką apie mašinas žinau, bet va parašiau, ką girdėjęs, ka skaitęs xd
Šį pranešimą redagavo F.Martinez: 07 rugsėjo 2021 - 17:33
2. Jūsų (3 ar daugiau) atsakymai į klausimus:
1. Paaiškinti, kas yra variklio kubatūra.
Karoč variklio kubatūr yra kaip kas nežynot lytražas, nu o lytražu gyriasi visi kas turi jį dydelį, nes tipo tu pasakysi kad pas tave du lytrai tai sakys dvieju lytrų tik sulčių pačiokas, o iš pačioko sulčių daug neišspausi galios(nu žinot kaip vaikystėj tuščius pokus tų su šaudiuku sprogdindavot užlipę) nes nusprogs, nu iš bėdos dar jei turbakas yr gali atsišaudyt ir nieks nekreips dėmesio į tavo kubatūrkę.
2. Kuo skiriasi dyzelinis variklis nuo benzininio?
Karoč dyzelis yr skirtas ilgiem atstumam ir ilgam tarnaut( ne vysi karoč), dyzelis yra lietuvos auksas, dyzelis gali daugiau patraukt nei benzynas(del niutonmetru kurie dyzelio variklyje labai lengvai atsiranda) todel ir visi sunkvezimiai avtobusai kur babos jūsų važioja turi dyzel power engine. Bet dyzel turi ir minusą pvz tokį kaip sunku kurtis kadangi pas jį nėr uždegyma žvakučių(ne tų kur per kalėdas, pas mane parėjo žvakė trečiam cilindre jus neprimetat dar reikėja grįžt 30km vapše ten buva bet liko 110kw tai dar sudragavau, laimėjau) dyzelį yr žvakės bet jos yr pakaitinimo, nes ten karoč bišk šaltuką ir ors šalts nu ir sunkiau jam bišk yr nu bet pakaitini žvakes ir ramu. Dyzelioką taip pat brangiau tvarkyt bet eksplotuot pigiau, nei benziną, tai čia jau rinktis jums karoče vaikai jei rinksitės ar mamai rinksit tai jei toli nevažioja ir į palangėlę tik kartą į metus tai benzioką pasiimt geriau. O po to patys galėsit ant 7k apsukų gazuot nuo sankryžų, nes pas dizelioką ką ten 4k apsukų nei panai kokiai pagazuosi nei ką.
3. Paaiškinti, kaip ir kokiais dvejais būdais galima patikrinti, ar veikia stabdžių šviesos signalai.
Ai nu če dvejais kai regytroj karoč viens tai če du, nu taj krč jei neturi draugelio ir yr vakaras ar kokiam požeminiam garaže esi gali atspindį pamatyt ant sienos, tada krč gali plytą užmest ant stabdžio(tik račnyką užtraukit kad nenuriedėtų) arba jei mama ar draugelis yr tai paprašot karoč ir pasakys a žiba a nežib, nu dar variantas į techą nuvaryt patikrins ten nu arba mentų laukt kol sustabdyt ir sakyt kad nežinojau.
4. Ką daro/kam reikalingas katalizatorius bei dpf filtras?
Katalikas ir dpf filtras skirtas mažint taršą. Tačiau tai nereiškia kad yr gerai, nu nes tas dpf kemšasi, mašiną tada dusina, katalikus vogia, techo nepraeini, garso nėr su tais jų dpf ir katalikais, čipuot irgi daug negali. Nu realiai daugiau -iš jų nei +, nu bet gretta mačiau čia yr tai aš už ekologiją!!!
5. Hibridiniuose automobiliuose nėra starterio ir generatoriaus. Kaip yra užkuriamas variklis bei kaip generuojama elektra elektros varikliui sukti?
Karoče o koks hibridas? Nes pvz hybridas tai ir pas mane tepalas/benzas. Duodi apsuku tepalo ziedai nespeja paduot tepalo ir sudegint reik tepala tada sudegintas tepalas prapucia labiau turbaka. Ai čia elektra generoja, nu krč tai ka žn neturejau hybrido nepatinka tikrai lievos mašinos nu apart kokio i8, nu bet dar neteko prasilekt, bet tai logiškai mastant čia krč haibridas turi el generatoriu kuris padoda ir pasiėma energyją, tai karoče užkūrimui atidoda o po to krč bandai gazot bet nks nesigauna ir turi stabdyt tai tas motoriukas sukas nuo tava stabdimo ir padaro elektros tau nu ir važiojam.
3. Komentarai (Nebūtina): karoč jungiu pirma peridača(nu tipo pagavot prikola pirma vieta tipo ale net ne tipo net ne..)
Ai ir kodel taip ilgai cia tas konkursas ka cia 20dienu galvot vapse cia 10min max darbas
Litras = 1000 ml = 1000 cm3 = 1 dm3 (basic math, tikiuosi, dar tiek galvos išvelka)
Tai krč visi (kas ne maugliai) vietoj to kad sakytų va čia krč dviejų štukų kūbinių centimetrų variklis, tiesiog trumpina į dviejų litrų variklis, tiesiog patogiau ir visiems aiškiau, aišku būną visokių, pvz.: 1.4l, 1.6l, 1.9l, 2l, 3l ir t.t.
Basic idea ta, kad mažai litrų variklis, tai su juo nebent nuo taško a į tašką b, gi nepisi draguot su 1.4 59kw, kol tu pydisą pasieksi, kitas pacas jau spės pralėkt, supushint cigarą ir dar nueit pamyšt.
2. Kuo skiriasi dyzelinis variklis nuo benzininio?
Spoiler
Čia praktiškai tas pats kas rūkymas ar garinimas. Kiekvienas turi savo pliusų ir minusų, tai papasakosiu ką žinau apie dyzeliukus ir tada į pisiu tokį debate ant galo.
Dyzeliuko +-
> dyzeliukas dažniausiai mažiau ryja, jie labiau efektyviai išnaudoja tą fuel;
> dyzeliuko kaina stabilesne, nors ir brangesnė;
> bent jau man visad dyzelinės mašinos labiau traukia ir malonesnės vairuot, nors seno ir neprižiūrėto tvarkymas bus očen brangesnis nei benzininio;
> mažiau prihimičintą variklyje ten visko, nors bbž kodėl jie vis tiek servisuose brangiau kainuoja tvarkyt, nu čia kalbant apie variklio gedimus.
Tai tipo dėla tokia, kad jei tu mėgėjas dugnuoti, ilgas distancijas važinėt ir šiaip toks ne iš barako, tai tau labiau apsimoka dyzelis, jei tu kimarini mieste ir iš jo išvažiuoji kartą per metus, esi saugesnis vairuotojas, mėgėjas ramiai ant 45 mieste važinėt, tai tau benzas arba jau vps geriau hybridinė tada, arba better yet važinėk su el. paspirtuku jei jau toks greitis tau patinka ir nekimšk gatvių.
3. Paaiškinti, kaip ir kokiais dvejais būdais galima patikrinti, ar veikia stabdžių šviesos signalai.
Spoiler
Option a: paprašai tos princesės šalia, kad išliptų pažiūrėtų jei diena, o jei princesė ant tiek jau išlepinta, pisi žvyro kibiriuką / plytą ant stabdžio, rankinį užtrauki, atsidarai dureles ir mauni tikrint ar šviečia stipriau / kitur.
Option b: pamynkai pedalą ir žiūri per veidrodėli ar raudonesnė žemė / siena, ar nah.
4. Ką daro/kam reikalingas katalizatorius bei dpf filtras?
Spoiler
O kodėl tu rašai dpf filtras, gi čia dyzelio dalelių filtras – dpf, tai kam dar rašai žodį filtras antrą kartą, nu nieko daugiau nesakysiu, bet užpjovei.
Kam reikalingas katalikas? Šrotui. O ką daro, tai būna išpjaunamas ir tiesiai į šrot, tik prieš tai techą prasivaryk, nes be kataliko techas kaip plyta.
O jei rimčiau, tai dpf (dyzeliniam) kaip ir katalikas (benzininiui), tai filtruoja, kad mažiau šūdo patektų į aplinką, o kaip sakant mes tiek negyvensim, kad pamatyt, ant kiek ragas pasauliui bus, tai why čia dabar stengtis ir pirkt naujus visokius filtruotuojus, tiesiog pagal mane kartą į metus pravalyt jį į servisą ir to užtekto. O tipo jei dar neatsakiau, kam reikalingas katalikas/dpf, kad palaikyt aplinką švaria ir nepistų juodų dūmų, nebūtų smarvės, saugot ir tausot savo orą, nu tipo kažkas ten tokio.
5. Hibridiniuose automobiliuose nėra starterio ir generatoriaus. Kaip yra užkuriamas variklis bei kaip generuojama elektra elektros varikliui sukti?
Spoiler
Nu bet tu gera, klausi hybridiniams, tai čia full hybrid, micro-hybrid ar dar kitų rūšių. Duodi realiai tokį klausimą: kiek spaz? Tai čia naujokui/atrankų dienomis/paprasta dieną? Nu trūksta to konkretumo, bet oh well.
Krč, jie vietoj to starterio turi vidinio/vidaus degimo variklį, todėl ir nėra to drrr drrrr drrr ar kaip čia dbr tą starterio užsikūrimą ant paprastų mašinų parašyt. Nu tipo, jie labai low friction ir tolerantiški nelygiems sustojimas, pvz.: vienas cilindras ant pusės gali būt nusistūmęs ir vistiek per pusę sekundės užsikurs ta mašina, they just built different.
Btw, stiliaus klaida elektra elektros...
Tbh, nebaisiai daug apie hybridus žinau, tai yra toks dalykas kaip stotelės elektros krovimo ir ten pasichargink + kai naudoji mažai apsukų ji ir kraunasi, tai literally matos ant panelės/šalia spidometro nu bbž, aš be miego jau antrą parą, help, idėja turėjai šiaip pagaut.
3. Komentarai (Nebūtina): Visiškai pritariu Setho pasisakymui jo paskutiniame sakinyje. Btw, dq, kad baigiat konkursą kaip tik ant gimtadienio.
Šį pranešimą redagavo Janul: 21 rugpjūčio 2021 - 08:15
1. Paaiškinti, kas yra variklio kubatūra. yra visų variklio cilindrų tūrio suma. Automobilininkai planuodami pirkti automobilį pradeda nuo šio rodiklio. Dėl šio skaičiaus galite nustatyti, kiek kilometrų truks kitas degalų papildymas. Daugelyje šalių šis parametras remiasi nustatant, kokį mokestį turi sumokėti transporto priemonės savininkas. 2 Kuo skiriasi dyzelinis variklis nuo benzininio? jei kas nors vasara (jei dar langai atdari) gale tau pypina galima iki galo gerai kelis sykius gaziuka ismint tai tam pypsinciam viskas juodai apsines
ner problemu su dyzeliu, tiesiog kol dar ruduo ir tik tik saltukas prasidejes nereik degalinem pasitiket, kad jau prekiauja arktiniu dyzeliu, reik nusipirkt kuro papilda ir kitas labai svarbus dalykas prie salciu negalima vazinet maziau nei puse bako kuro. susidaro garai, kurie pavirsta i vandens lasiukus, tada visas briedas uzkemsa kuro filtra, o va tada vaziuoji vaziuoji ir sustoji... ir daugiau niekur nebevaziuoji... cia is patirties. 3. Paaiškinti, kaip ir kokiais dvejais būdais galima patikrinti, ar veikia stabdžių šviesos signalai ant stabdžių paminos uždedate sunkų daiktą pvz. 2 kg. automobilinį gesintuvą ir automobilio gale turite matyti degančius ryškius STOP žibintus.
Joe_Vega
1. Variklio kubatura yra tas pats kas variklio litrazas pvz. 1.9 = 1900 kubiniu centimetru. Jei neklystu kubatura apskaicuojama, pagal tai kiek kubu yra kiekvienam cilindre t.y. jei 1.9 yra 4 cilindru variklis, tai vienas cilindras yra 475 kubiniai centimetrai.
2. Dyzeliniam variklyje kuras yra suspaudziamas, kad ivyktu darbas, o benzininiam yra uzdegamas.
3. Privaziuoji atbuliniu prie sienos ir spaudi stabdi ir ziuri pro veidrodelius ar atsiranda raudona sviesa ant sienos arba paprasai draugo paspaust stabdi arba, kad paziuretu is galo.
4. Skirti tam, kad i aplinka patektu maziau tersalu. Dpf'as sutabdo kietas daleles, bet tik dusinamas variklis, tai dazniausiai isprogramuoja ji. O katulis sumazina CO2 iseinant pro ismetima, bet ji galima parduot uz gerus pinigus, jei nuo benziniio variklio nuiimtas.
5. Kiek teko hibridu vairuot, tai turejo start/stop sistema, kad leidzia uzkurt ir uzgesint varikli. Jeigu snekant apie elektromobilius, tai - kuo daugiau gazo tuo greiciau vaziuoja, kadangi elektromobiliai neturi tiek begiu, kiek standartiniai automatai/mechanai, mano supratimu jie turi D - Drive, bet tai yra tik vienas begis, spaudziant daugiau gazo, baterijos esancios masinoje generuoja didesni voltaza kuris turbut turi konverteri kuris perduoda galia i "ratus"(Del sito ne esu isitikines, nes nesidomejau).
3. Komentarai(Nebūtina): Kodel mes su @Sethas ne komisijoj?
0
<p class="bbc_center"></p><br><p class="bbc_center"></p><br><p class="bbc_center"><span style="color:rgb(85,85,85);"><span style="font-family:tahoma;"><span style="font-size:10px;"><span style="background-color:rgb(247,247,247);">#2020/03 Never forget</span></span></span></span></p>
1. Paaiškinti, kas yra variklio kubatūra. kuo didesnė tuo gereu
2. Kuo skiriasi dyzelinis variklis nuo benzininio? salerka smageu važiuoja negu benzin
3. Paaiškinti, kaip ir kokiais dvejais būdais galima patikrinti, ar veikia stabdžių šviesos signalai. nueini ir pažiūri į galą
4. Ką daro/kam reikalingas katalizatorius bei dpf filtras? išpjovimui
5. Hibridiniuose automobiliuose nėra starterio ir generatoriaus. Kaip yra užkuriamas variklis bei kaip generuojama elektra elektros varikliui sukti? batareikom
ačių kad laimejau priza duokit kitam pls
Šį pranešimą redagavo Helius: 07 rugsėjo 2021 - 16:59