Visa informaciją apie debatų sistemą čia, tačiau, kad nebūtų nesusipratimų svarbiausią informaciją pateiksiu šioje temoje.
Debatuose balsuoti gali tik debatų komisijos nariai(mąstančiųjų forumo nariai, moderatoriai, direktoriai, garbės direktoriai, geriausi metų direktoriai, administratoriai). Žinoma, komisijos narys privalo argumentuoti kodėl balsuoja būtent už "tą", o ne už "aną".
Ne komisijos narių balsai trinami. Bereikalingi komentarai - baudžiami.
Mąstančio, moderatoriaus ir direktoriaus balsas vertinamas 1 tašku, administratoriaus balsas 2 taškais, geriausio metų/garbės direktoriaus balsas vertas 3 taškų. Už direktoriaus, moderatoriaus arba mąstančiojo neargumentuotą nuomonę -0.5 taško, už administratoriaus neargumentuotą nuomonę -1 taškas, už garbės arba geriausio metų direktoriaus - -1.5.
Taškai nesisumuoja! Pavyzdžiui, jeigu balsuoja dvigubas garbės direktorius, dabar jau atliekantis administratoriaus pareigas, jo taškų vertė - 3 (garbės direktorius).
Etapo dalyviai.
Benjamin_Siegel
Deividas_Ruzas
Alex_Corpey
Joe_Prisco(Dwight_Howard)
Klausimai, užduoti etapo dalyviams.
1. Kodėl pasirinkai krovinių transportą? Kuom tau šis darbas ypatingas?
2. Iš krovinių transporto direktoriaus posto neseniai pasitraukė garbės direktorius Paulius_Babals. Daug kas sako, kad po jo sunku rasti naujovių ir tobulinti krovinių transporto firmą. Ar turi paruošęs kokių naujovių? Būtent kurioje krovinių transporto srityje?(neatskleiskit visko - tik mažą dalį)
3. Nuomonė apie dabartinį krovinių transporto direktorių bei pačios firmos kolektyvą. Įvertink darbo būseną dešimtbalėje sistemoje.
4. Ar dažnai pastaruoju metu tau teko dirbti krovinių transporte? Ar nebuvo per daug darbuotojų, kai paskutinį kartą dirbai? Kiek darbuotojų tavo nuomone turi būti šioje firmoje?
5. Kuom esi geresnis už kitus šio etapo dalyvius? Kuom blogesnis?
Jūsų atsakymas nebūtinai turi būti parašytas su nukopijuotais šio etapo klausimais. Kaip tik - geriau, kad klausimų atsakinėjimas būtų paverstas į gražų rašinį.
Etapo dalyvių pasisakymai:
Benjamin_Siegel - Anketa
Visų pirma noriu dar kartą pasisveikinti su visais, ir žinoma noriu palinkėti visiems sėkmės, kurie dalyvaus antrame etape - debatuose.
Pradėdamas norėčiau atsakyti į gan paprastą ir esminį klausimą : kodėl būtent šis darbas? Krovinių Transporte nuo labai seniai įžvelgiu neblėstantį veiklos kiekį, ką turbūt visi žinome - krovinių vežimai. Esu žmogus, kuris nemėgsta tiesiog nieko neveikti ir beprasmiškai "kalti minutes", ši firma yra nuostabi labai paprastu dalyku - firmos pelnas, darbuotojų atlyginimai priklausys tik nuo jų aktyvumo, krovinių vežimo, įgūdžių, kuriuos galbūt vieni turi, kiti įgys darbo metu. Ši firma duoda galimybes pasireikšti visiems, jauniems, vyresniems, naujokams, senbuviams, tai turbūt pagrindinė mano susižavėjimo priežastis.
Nemėgstu melagių, todėl pats nepūsiu miglos jums į akis. Paulius_Babals buvo itin gabus ir išradingas asmuo, kuris Krovinių Transportą pagyvino akivaizdžiai, tačiau nei vienas negalime kažko padaryti tobulai, tobulumui ribų nėra. Būtent todėl, dabar negaliu įžvelgti tam tikrų esminių problemų, kurias reikėtų panaikinti naujovėmis šioje firmoje, visa tai ateis su laiku, savo požiūrį kaip darbuotojas šioje firmoje turiu, tačiau taip pat noriu jį turėti ir kaip direktorius, jog galėčiau tobulinti sistemą abipusiškai.
Nežinau kaip dabartinis direktorius tvarkosi, tačiau stebint darbuotojų aktyvumą, jų "užsivedimą" dirbti, vežti krovinius, gerinti firmos koeficientą, stengimąsi pridaryti kuo mažiau bėdų pačiam direktoriui, galiu padaryti vieną galutinę išvadą - motyvacijos Bob_Marlis darbuotojams suteikia tikrai pakankamai, kas yra vienas iš svarbiausių aspektų. Dešimtbalėje sistemoje moku vertinti tik moteris - visą darbo kolektyvą ir jo valdžią vertinu kitaip.
Dirbdamas firmoje susižavėjau ja, kaip darbuotojas susidariau nuomonę apie viską, ką netgi būtų sunku čia išvardinti, būtent todėl pamėginau įkopti į Krovinių Transporto valdžią. Svarbu ne kiekybė - o kokybė. Esant labai mažam darbo kolektyvui firma gali sužibėti daug stipriau, negu esant dideliam skaičiui darbuotojų, todėl ar per daug, ar per mažai, su kiekvienomis atrankomis šita nuomonė gali keistis.
Atsiprašau iškarto, bet tikrai neketinu vardinti, kodėl esu geresnis, kodėl esu blogesnis. Mano manymu visi esame lygūs, visi galime atskleisti save skirtingai, tiesiog reikia nebijoti. Jaučiuosi visiškai ant to pačio laiptelio kaip ir kiti debatai.
Esu be galo dėkingas, kas nepatingės ir perskaitys visą mano surašytą tekstuką, beliko sulaukti kitų debatų anketų ir rinkėjų būsimų nuomonių!
Deividas_Ruzas - Anketa
Krovinių transportas tai yra harmonijos darbas, tai kažkas įspūdingo, nes ten gali sutikti naujų draugų, gali laisvai bendrauti. Daug kam patinka šis darbas, todėl kad galima užsidirbti pinigų ir gan nemažai, tik reikia žinoti kaip. O aš pasirinkau krovinių transportą, nes tai darbas kuris man patinka kaip darbas. Šiame darbe jau dirbu gan nemažą laiką ir žinau, kas ir kaip turi vykti. Darbas yra ypatingas tuo, kad dirbdamas gali daug ko nuveikti:
1 Užsidirbti nemažai pinigų
2. Susipažinti su naujais draugais
3. Pažinti, kas yra tas Kurjerio/Furisto darbas, ko jisai yra geresnis/blogesnis už kitus darbus.
Aišku visuose darbuose gali daug ko nuveikti, bet svarbiausia darbo atmosfera. Žmonės veždami krovinį kažkur toli arba tik Los Santos mieste, gali pasikalbėti apie samp gyvenimą, kiek uždirbo, kur dalyvauja ar pan.
Kiekvienas direktorius, kada nors turi atsitraukti, o po jo kažkas naujas ateina. Paulius Babals padarė nemažai pakeitimų. O kodėl aš negaliu tuos pakeitimus tęsti? Visus pakeitimus galiu o netgi ir privalau tęsti, nes už tokius pakeitimus ir naujovės buvo gautas garbės direktorius.Mano pagrindiniai pakeitimai yra surašyti mano anketoje, kurioje perskaityti. Bet pakeitimai, tai būtų abiejuose srityse. Kurjeriuose sutvarkyti transporto paskirstymą, nes daugumą naujų darbuotojų, nesupranta kuria mašina pasiimti ir t.t. Be to kažkiek sumažinti Naudingumo balų kiekį, nes visados darbuotojai skundžiasi, kad tas ne taip ir tas ne taip. Furistu darbui reikėtu pakeitimų dėl bazės atnaujinimo, kad būtų tikrai patogiau.
Bob Marlis yra naujas veidas Krovinių Transporto firmoje, todėl per daug negaliu nieko dar pasakyti, bet matau, kad jisai susitvarko ir žino kas ir kaip yra, blogo apie Bob‘a negaliu pasakyti. Kolektyvas, būna įvairūs, todėl kad ateina vis skirtingi darbuotojai, kūrė dažnai labai skundžiasi, kad: "Kaip galima surinkti 30 nb kurjeriuose?“ Neturiu tiek pinigų ant krovinio“ ir taip dažnai rašo per darbo racija. Todėl, niekados negalima suprasti, kokie žmonės ateis. Kai per kelias algas susidaro normalus kolektyvas tai tikrai vertinu 10 balais.
Dirbdamas firmoje, kažkaip neteko matyti, kad būtų per daug darbuotojų ar kažkas panašaus. Direktoriai visada prižiūri, reikalingą darbuotojų skaičių.
Kaip jau ir minėjau, krovinių transporto firmoje dirbu gan ilgą laiką, todėl žinau, kiek turi dirbti vienoje ir kitoje srityje darbuotojų. Manau, kad turi dirbti apytiksliai apie 22 kurjeriai ir 10 furistų.
Kuo Aš esu geresnis už kitus kandidatus? Hmm, mes visi esame žaidėjai, kiekvienas turime kažko originalaus, kažko norime pasiekti, bet aš esu atsakingas, rimtai žiūrintys į man paskirtus darbus ir pareigas. Neabejoju, kad mano žinios, įgūdžiai bei asmeninės savybės, tokios kaip iniciatyvumas, komunikabilumas, sugebėjimas greitai įsisavinti žinias, atsakingumas, gali būti sėkmingai panaudotos Krovinių Transporto kompanijoje siekiant jos tikslų įgyvendinimo.
Pabaigai noriu pasakyti tik tiek, kad viską ką aš darau šiam darbui, darau ne dėl savęs o darau dėl darbo gerovės ir turiu tikslą Krovinių Transporto firmą iškelti į Aukštumas.
Linkiu visiems sėkmės ir laukiu Jūsų nuomoniu.
Pagarbiai,
Deividas Ruzas.
Alex_Corpey - Anketa
Labas, po ilgo leav'o sugalvojau vėl grysti i serveri ir jeigu anksčiau žaidžiau tik dėl smulkaus malonumo, si karta nusprendžiau pakelti savo malonumą i aukštesnį lygi gaunant direktoriaus pareigas.
Ilgai svarsčiau i koki darba man pretenduoti, galiausiai apsisprendęs supratau kad pretenduosiu i Kroviniu Transportą, visgi darbas man labiausiai patikdavo, ne tik dėl direktorių arba darbuotoju, o ir dėl veiklos jame.
Kalbant apie tai kad garbes direktorius Paulius Babals atsistatidyno, įdedant daug darbo i darbą ir dabar bus sunku rasti naujovių, čia melas. Kiekviename darbe įmanomą rasti naujovių, nors ir kiek jau jų yra, viską lemia fantazija ir logiškas apmastymas.
Pats paprasčiausias atnaujinimu pavyzdįs: furistu baze - butu daug patogiau įdedant pora svarbiu checkpointu bazėje, tokiu kaip: priekabos naikinimo checkpointas, mini degaline su fixu (su aukštais stogais), bei bankomatas. Įvedant bent tokius paprasčiausius atnaujinimus furistu darbas iškarto taptų patogesnis. Kalbant apie tai "Kas sumapp'ins?", savo pasiūlymą jau pradėjau pats įgyvendinti, šiuo metu galvoju kaip viską sustatyti, kad butu idealu, bei gražiai atrodytu.
Truputėlį apie furistu direktorių Bob_Marli, naujas direktorius su savo idėjomis ir savo požiūriu i darbą, peikti ji nežadų, bet ir gero žodžio nesakysiu, nes dar ne laikas.
Kalbant apie darbuotoju skaičių manau pirma priklausys nuo situacijos, aišku kurjeriu - furistu santykis turėtu būti 2-1 pvz.: 20 kurjeriu, 10 furistu.
Firmoje baigiau dirbti vakar, tai yra buvau išmestas dėl savo kvailios klaidos, pamiršau/nepastebėjau kad neesu surinkęs tinkamo nb skaičiaus.
Kuom esu geresnis už kitus? Atsakymas paprastas: Nepasikeliu ir ne žemynu kitus, apie žmogų sako darbai ir bendravimas, o ne tuščiažodžiavimas.
Blogesnis? Apie tai pasakys debatų komisijos nariai.
Visi dalyviai puikus ir manau visi verti šio posto, linkiu visiems sėkmės.
Joe_Prisco - Anketa
Šablonas:
1. Kodėl pasirinkai krovinių transportą? Kuom tau šis darbas ypatingas?
Tiesiog jame turiu daugiausia patirties iš visu savo buvusių darbų, ir labiausiai aš šita darbą myliu.
2. Iš krovinių transporto direktoriaus posto neseniai pasitraukė garbės direktorius Paulius_Babals. Daug kas sako, kad po jo sunku rasti naujovių ir
tobulinti krovinių transporto firmą.
Nežinau kaip išeis, bet jeigu taip atsitiktų, kad mane išrinktų, stengčiaus, dėl darbuotojų, bei padaryčiau kokį naują konkursą kuris butu populiarus šioje firmoje.
3. Nuomonė apie dabartinį krovinių transporto direktorių bei pačios firmos kolektyvą. Įvertink darbo būseną dešimtbalėje sistemoje.
Tikrai galiu pagirti Bob_Marlis, matosi, kad stengias dėl firmos, daro įdomius konkursus ir kt jam 10/10, o apie kolektyva tai nežinau kai kurie išeina taip greit, kad neimanoma susipažinti, bet nesakau, yra ir tų žmonių kurie ilgai jau ten dirba, tai kolektyvui gal duosiu stiprų 9/10.
4. Ar dažnai pastaruoju metu tau teko dirbti krovinių transporte? Ar nebuvo per daug darbuotojų, kai paskutinį kartą dirbai? Kiek darbuotojų tavo nuomone turi būti šioje firmoje?
Kai seniau dar nemokėjau taisyklių į kitus darbus tai visada dirbau šiame darbe, man jis labai patiko ir gerais žmonėmis (bendradarbiais) ir tuo, kad įmanoma užsidirbti gerus pinigėlius. Darbuotoju ten budavo nei daug nei mažai ~20, manau kad jame turėtų buti 15 kurjerių 15 furistų.
5. Kuom esi geresnis už kitus šio etapo dalyvius? Kuom blogesnis?
Aš tikrai savęs nelaikau tuo, kad esu žymiai geresnis ten ar kažką, nes ir kiti kandidatai yra labai geri kurie butų puikus direktoriai ir kt. aišku norėtusi gauti direktorių, bet aš negaliu atsakyti į šita klausimą nes nežinau atsakymo.
Etapo dalyviai, prašydami balsų IŠ BET KO - iškart diskvalifikuojami. Šansai gauti direktorių sumažėja iki minimumo.
Žaidėjęs, pastebėjęs šio etapo dalyvį prašant balsų debatuose iš bet kokio žaidėjo serveryje, pranešęs ir parodęs įrodymus merui turi šansa gauti piniginę 50000 eurų premiją.(Paskundęs lieka anonimas)
Visi etapo dalyviai pateikė savo pasisakymus. Balsavimas pradedamas! Sėkmės visiems.